Vertrek - Reisverslag uit Sei Rengas Satu, Indonesië van Clausopreis - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Sei Rengas Satu, Indonesië van Clausopreis - WaarBenJij.nu

Vertrek

29 Januari 2017 | Indonesië, Sei Rengas Satu

Één ding is zeker, mijn backpack avontuur is nu toch echt begonnen. Na een vlucht van 13 uur met tussenstop in Singapore, ben blij dat ik eindelijk in Medan ben aangekomen. Ik was op een gegeven moment ook wel een beetje flauw van al dat gereis. Tijdens de overstap in Singapore moest ik van de ene naar de andere Terminal gebruik maken van de Skytrain, awesome! Na mijn aankomst in het hotel eerst maar even slapen na een wirwar van tijdsverschil en de Jetlag was dit wel even fijn.
Mijn alleerste Nasi Goreng in Indonesië is inmiddels al een feit!

• 29 Januari 2017 - 15:54

Henk :

Goede reis en geniet ervan

• 29 Januari 2017 - 15:57

Lianne:

Ik vind het erg dapper van je! Ga lekker genieten en vooral veel foto's plaatsen en verhalen schrijven. Ik kijk steeds mee. Pas goed op jezelf.

• 29 Januari 2017 - 16:47

Marga Van Der Veen :

Hoorde het gisterenavond van je moeder, dat je drie maanden op reis bent een groot avontuur. Heel veel plezier en geniet van de dingen die je mee gaat maken.

• 29 Januari 2017 - 17:06

Rennie:

Heel veeel plezier Claudia !!!xx

• 29 Januari 2017 - 18:49

Anita:

Leuk om te lezen Claudia! Wacht met veel plezier af op je volgende verslag!

• 29 Januari 2017 - 22:09

Diane:

Ik hoop dat je mooie avonturen beleefd in Indonesië. Veel plezier.
    xx Diane

• 03 Februari 2017 - 22:31

Ria:

Heerlijk genieten en we blijven lezen van je verslag